Конкурс майстерності
педагогів-організаторів «ГРОНО»
( грайливі, розумні, організовані,
неординарні особистості)
Мета і завдання:
— розвиток нових моделей організації діяльності педагогів-організаторів; виявлення та впровадження в роботу шкіл міста інноваційних форм роботи;
— піднесення престижу посади педагога-організатора серед працівників школи;
— формування громадської думки про сучасного педагога-організатора.
Учасники конкурсу: педагоги-організатори шкіл міста.
Обладнання та реквізит: оціночні таблиці, картки з номерами, реквізит для проведення ігор з глядачами.
Хід конкурсу.
Доброго дня, шановні друзі! Ми вітаємо вас у нашій залі і розпочинаємо конкурс на кращого педагога-організатора року. Сьогодні з вами буду я, його ведуча, Наталія Ляховенко. Свою майстерність вам покажуть найталановитіші, найрозумніші педагоги-організатори, які творять дива і проявляють творчий ентузіазм.
І настала урочиста мить познайомити присутніх з учасниками конкурсу
( представлення педагогів-організаторів). А зараз я хочу представити найкомпетентніших суддів сьогоднішнього творчого конкурсу, які будуть спостерігати за вашою боротьбою і робити вирок
( представлення журі).
Мені залишилося побажати всім успіхів, удачі і наполегливості у розкритті своєї педагогічної майстерності. Отже, ми розпочинаємо. Найвища оцінка – 5 балів. Протягом нашої програми розігрується приз глядацьких симпатій. Надсилайте свої SMS (на аркушах паперу) нашим суддям і можливо, саме ваш претендент стане переможцем.
Переходимо до конкурсної програми.
І тур «Моє педагогічне кредо».
Завдання: учасники розповідають про себе, свої захоплення, складають оду педагога-організатора ( до 3 хвилин).
Я сподіваюся, суворе суддівство накреслило для себе портрет кращого педагога. Але це тільки початок. Тому ми продовжуємо.
Я впевнена, що питання, які ми з вами обговорювали на семінарах, не залишилися поза увагою і стали корисними у вашій роботі. Зараз ми і переконаємося у ваших чудових знаннях.
ІІ тур «Це ж елементарно».
Завдання: вибрати правильний варіант відповіді.
І. У якому документі визначені основні напрямки виховання дітей та молоді?
1.Конвенція про права дитини;
2.Національна Доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст.;
3.Концепція виховання в національній системі освіти.
ІІ. Дитячі громадські організації – це об’єднання громадян віком від:
- 5 до 16 років;
- 6 до 18 років;
- 6 до 16 років.
ІІІ. Назвіть одну з основних сфер діяльності педагога-організатора:
- Портфоліо органів учнівського самоврядування;
- Виховання у дітей навичок законослухняності та правомірної поведінки;
- Забезпечення якісного рівня дозвілля школярів у позаурочний час.
ІV Педагогіка – наука про виховання людей, в перекладі з грецької це — ?
- «Дитиноведіння»;
- «Дитиновивчення»;
- «Дитинорозуміння».
V. Хто написав музику до Державного Гімну України:
1. Чубинський;
2. Вербицький;
3. Старицький.
VІ. Якого каміння немає у Білому морі?
- Гострого;
- Сухого;
- Білого.
Боротьба стає цікавішою. І зараз я пропоную, шановні учасники, розкрити свої комунікативні здібності, акторську майстерність і організаторський дар.
ІІІ тур «Як би я вчинив?»
Завдання: учасники повинні знайти вихід із складної педагогічної ситуації.
Педагогічні ситуації:
- Під час проведення заходу школярі несподівано починають нявкати, хрюкати, гавкати. Ваші дії?
- Дитина не хоче брати участі у виховному заході. Як її заохотити?
- Дитина постійно виконує в іграх ведучу роль. Яким чином дати можливість цю роль виконати іншим дітям?
- Один із школярів постійно на заходах демонструє свою ерудицію, ставлячи вас в «тупік». Як вести себе?
- В групі є дитина – «слабак», так називають її школярі, які не пропускають можливості познущатися над фізично та психологічно слабким хлопчиком. Як допомогти такій дитині?
- Ви дізналися про те, що школярі називають «нецензурним іменем» (коли ви відсутні). Ваші дії?
Шановні учасники! Ви продемонстрували прекрасні комунікативні здібності, але це ще не закінчення боротьби. Я в свою чергу хочу показати особистий дар в декламаторському мистецтві. Тож сідайте зручненько і слухайте уважненько.
ІV тур «Казковий каламбур».
Завдання: прослухавши оповідання, записати по — порядку героїв і назвати їхню кількість.
Казка на новий лад.
Зібралися якось у навколосвітню подорож Мюнхгаузен, Шрек та Телепузик. Поспішають вони до аеропорту, а назустріч їм – дві красуні: Дюймовочка та Червона Шапочка. Кажуть: «Хлопці, ходімо з нами на вечірку до Карабаса-Барабаса». Погодилися. Ідуть собі, ідуть, так втомилися, що аж їсти захотілося. Дивляться: неподалік готель «Інтурист». Зайшли, а там їх зустрів смуглявий красень – Мауглі, який гостинно запросив їх до ресторану і запропонував екзотичні страви. Смачненько повечеряли, лягли відпочивати. Прокинувшись, побачили, що зникла одна з подорожуючих. І раптом пролунав дзвінок мобільного телефону. Знайомий голос Змія Горинича вимагав викуп за Дюймовочку. Біля дверей готелю викуп вже чекали Бєладонна з Бастіндою, Баба Яга з Чахликом Невмирущим. І тут несподівано з’явився Бетмен, який тримав на міцних долонях крихітну красуню. Незабаром зіграли гучне весілля, на яке були запрошені гості: Круть, Верть, Івасик-Телесик, Білосніжка, Барбі та багато інших. От і казочці кінець, а хто був уважний – молодець.
Я впевнена, що щорічно у вашому закладі відбувається декада творчості: ви проводити масові заходи, обмінюєтесь досвідом. І зараз я пропоную пригадати деякі ігрові моменти ваших заходів і провести гру з глядачами.
V тур «Ігрове доміно» (до 5 хвилин).
Я сподіваюся, що судді вже визначилися з переможцем. Але я повинна наголосити, що в цій залі зібралися найталановитіші, найграйливіші, найобдарованіші, найрозумніші, найорганізованіші неординарні особистості. Отже, саме зараз я пропоную їм довести, що вони саме такі.
Я оголошую останній конкурс «Вернісаж талантів» (до 5 хвилин).
Завдання: продемонструвати свою майстерність, талант.
Шановні учасники! Закінчився останній тур нашого творчого конкурсу, організаторами і спонсорами якого були міський відділ освіти, міський методичний кабінет та Центр дитячої та юнацької творчості. Настала хвилююча мить. І зараз ми дізнаємось: хто ж цей загадковий переможець, кращий педагог-організатор року.
Слово журі. Нагородження.
До побачення.
До нових зустрічей!