Конкурс майстерності педагогів-організаторів «ГРОНО»

Конкурс майстерності
педагогів-організаторів «ГРОНО»
( грайливі, розумні, організовані,
неординарні особистості)

 Мета і завдання:

—         розвиток нових моделей  організації діяльності педагогів-організаторів; виявлення та впровадження в роботу шкіл міста інноваційних форм роботи;

—         піднесення престижу посади педагога-організатора серед працівників школи;

—         формування громадської думки про сучасного педагога-організатора.

Учасники конкурсу: педагоги-організатори шкіл міста.

Обладнання та реквізит: оціночні таблиці, картки з номерами, реквізит для проведення ігор з глядачами.

 Хід конкурсу.

Доброго дня, шановні друзі! Ми вітаємо вас у нашій залі і розпочинаємо конкурс на кращого педагога-організатора року. Сьогодні з вами буду я, його ведуча, Наталія Ляховенко. Свою майстерність вам покажуть найталановитіші, найрозумніші педагоги-організатори, які творять дива і проявляють творчий ентузіазм.

І настала урочиста мить познайомити присутніх з учасниками конкурсу

( представлення педагогів-організаторів). А зараз я хочу представити найкомпетентніших суддів сьогоднішнього творчого конкурсу, які будуть спостерігати за вашою боротьбою і робити вирок

( представлення журі).

Мені залишилося побажати всім успіхів, удачі і наполегливості у розкритті своєї педагогічної майстерності. Отже, ми розпочинаємо. Найвища оцінка – 5 балів. Протягом нашої програми розігрується приз глядацьких симпатій. Надсилайте свої SMS (на аркушах паперу) нашим суддям і можливо, саме ваш  претендент стане переможцем.

Переходимо до конкурсної програми.

І тур «Моє педагогічне кредо».

Завдання: учасники розповідають про себе, свої захоплення, складають оду педагога-організатора ( до 3 хвилин).

Я сподіваюся, суворе суддівство накреслило для себе портрет кращого педагога. Але це тільки початок. Тому ми продовжуємо.

Я впевнена, що питання, які ми з вами обговорювали на семінарах, не залишилися поза увагою і стали корисними у вашій роботі. Зараз ми і переконаємося у ваших чудових знаннях.

ІІ тур «Це ж елементарно».

Завдання: вибрати правильний варіант відповіді.

 І. У якому документі визначені основні напрямки виховання дітей та молоді?

1.Конвенція про права дитини;

2.Національна Доктрина розвитку освіти   України у ХХІ ст.;

3.Концепція виховання в національній системі освіти.

ІІ.  Дитячі громадські організації – це об’єднання громадян віком від:

  1. 5 до 16 років;
  2. 6 до 18 років;
  3. 6 до 16 років.

ІІІ. Назвіть одну з основних сфер діяльності педагога-організатора:

  1. Портфоліо органів учнівського самоврядування;
  2. Виховання у дітей навичок законослухняності та правомірної поведінки;
  3. Забезпечення якісного рівня дозвілля школярів у позаурочний час.

ІV   Педагогіка – наука про виховання людей, в перекладі з грецької це — ?

  1. «Дитиноведіння»;
  2. «Дитиновивчення»;
  3. «Дитинорозуміння».

V.   Хто написав музику до Державного Гімну України:

1. Чубинський;

2. Вербицький;

3. Старицький.

VІ.   Якого каміння немає у Білому морі?

  1. Гострого;
  2. Сухого;
  3. Білого.

Боротьба стає цікавішою. І зараз я пропоную, шановні учасники, розкрити свої комунікативні здібності, акторську майстерність і організаторський дар.

ІІІ тур «Як би я вчинив?»

Завдання: учасники повинні знайти вихід із складної педагогічної ситуації.

 Педагогічні ситуації:

  1. Під час проведення заходу школярі несподівано починають нявкати, хрюкати, гавкати. Ваші дії?
  2. Дитина не хоче брати участі у виховному заході. Як її заохотити?
  3. Дитина постійно виконує в іграх ведучу роль. Яким чином дати можливість цю роль виконати іншим дітям?
  4. Один із школярів постійно на заходах демонструє свою ерудицію, ставлячи вас в «тупік». Як вести себе?
  5. В групі є дитина – «слабак», так називають її школярі, які не пропускають можливості познущатися над фізично та психологічно слабким хлопчиком. Як допомогти такій дитині?
  6. Ви дізналися про те, що школярі називають «нецензурним іменем» (коли ви відсутні). Ваші дії?

Шановні учасники! Ви продемонстрували прекрасні комунікативні здібності, але це ще не закінчення боротьби. Я в свою чергу хочу показати особистий дар в декламаторському мистецтві. Тож сідайте зручненько і слухайте уважненько.

ІV тур «Казковий каламбур».

Завдання: прослухавши оповідання, записати по — порядку героїв і назвати їхню кількість.

 Казка на новий лад.

Зібралися якось у навколосвітню подорож Мюнхгаузен, Шрек та Телепузик. Поспішають вони до аеропорту, а назустріч їм – дві красуні: Дюймовочка та Червона Шапочка. Кажуть: «Хлопці, ходімо з нами на вечірку до Карабаса-Барабаса». Погодилися. Ідуть собі, ідуть, так втомилися, що аж їсти захотілося. Дивляться: неподалік готель «Інтурист». Зайшли, а там їх зустрів смуглявий красень – Мауглі, який гостинно запросив їх до ресторану і запропонував екзотичні страви. Смачненько повечеряли, лягли відпочивати. Прокинувшись, побачили, що зникла одна з подорожуючих. І раптом пролунав дзвінок мобільного телефону. Знайомий голос Змія Горинича вимагав викуп за Дюймовочку. Біля дверей готелю викуп вже чекали Бєладонна з Бастіндою, Баба Яга з Чахликом Невмирущим. І тут несподівано з’явився Бетмен, який тримав на міцних долонях крихітну красуню. Незабаром зіграли гучне весілля, на яке були запрошені гості: Круть, Верть, Івасик-Телесик, Білосніжка, Барбі та багато інших. От і казочці кінець, а хто був уважний – молодець.

Я впевнена, що щорічно у вашому закладі відбувається декада творчості: ви проводити масові заходи, обмінюєтесь досвідом. І зараз я пропоную пригадати деякі ігрові моменти ваших заходів і провести гру з глядачами.

V тур «Ігрове доміно» (до 5 хвилин).

Я сподіваюся, що судді вже визначилися з переможцем. Але я повинна наголосити, що в цій залі зібралися найталановитіші, найграйливіші, найобдарованіші, найрозумніші, найорганізованіші неординарні особистості. Отже, саме зараз я пропоную їм довести, що вони саме такі.

Я оголошую останній конкурс «Вернісаж талантів» (до 5 хвилин).

Завдання: продемонструвати свою майстерність, талант.

Шановні учасники! Закінчився останній тур нашого творчого конкурсу, організаторами і спонсорами якого були міський відділ освіти, міський методичний кабінет та Центр дитячої та юнацької творчості. Настала хвилююча мить. І зараз ми дізнаємось: хто ж цей загадковий переможець, кращий педагог-організатор року.

Слово журі. Нагородження.

До побачення.

До нових зустрічей!